سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضور در انتخابات ؛ مایه قدرت و ابهت بین المللی

پنج شنبه 90 اسفند 11 ساعت 3:35 عصر

هر وقت دشمنان این ملت سعى کردند مردم در انتخاباتى شرکت نکنند و تبلیغات کردند، مردم بعکس پرشور‌تر در انتخابات شرکت کرده‌اند. این دفعه هم همینجور خواهد شد به توفیق الهى.
مردم می‌دانند که حضور آن‌ها در انتخابات مایه‌ى قدرت و ابهت بین‌المللى آنهاست. آن‌ها این را نمی‌خواهند. آن‌ها می‌خواهند مردم در انتخابات شرکت نکنند تا این نشانه‌ى روگردانى مردم از نظام اسلامى باشد و نظام اسلامى به این وسیله ضعیف بشود و آن‌ها بتوانند به ملت و کشور و دولت و همه فشار وارد کنند.
آن‌ها می‌دانند که حضور پر شور مردم در انتخابات به مردم قدرت می‌دهد و آن‌ها دیگر نمی‌توانند نقشه‌هایشان را نسبت به ایران اجرا کنند. می‌خواهند این نباشد. تمام دستگاههاى تبلیغاتىشان را به راه انداخته‌اند که مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند...
شرکت و حضور در انتخابات براى مردم، هم یک فریضه‌ى سیاسى است، هم یک فریضه‌ى دینى است. این مثل این است که یک انسانى بدن خودش را با ویتامین و با غذاهاى مقوى تقویت کند؛ وقتى بدن تقویت شد، میکروب‌ها دیگر نمی‌توانند در او نفوذ کنند؛ دشمنى هم اگر حمله کرد، می‌تواند از خودش دفاع کند. این، مهم‌ترین مسئله در باب انتخابات است؛ یعنى حضور مردم.

امام خامنه ای؛86/12/22؛دیدار اقشار مختلف مردم‌


  • اصل کلام:
  • قلم نگار : محمد | بیسیمچی [ قلم]


    سنگر پشتیبانی

    اگه جنگ بشه میری؟!
    \کوک کن ساعت خویش\
    انقلاب به حاشیه رفته !
    ضرورت یک انقلاب رسانه ای
    به یاد مجنون ..
    [عناوین آرشیوشده]