سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهشت گمشده

چهارشنبه 92 اردیبهشت 18 ساعت 10:53 صبح

اذان‌، موسیقی بهشت گمشده وجود است که اگر در خود ژرف شوی، آن را در تپش قلب و در ضرباهنگ نبض خویش که خلقت تو در آن هر دم تجدید می شود باز خواهی یافت. حلقوم ِ ماذنه های مساجد بوسنی و  هرزگوین را بریده اند تا دیگر آوای اذان را زمزمه نکنند، آوایی که با فروپاشی جهان ایدئولوژی های سیاسی، یک بار دیگر بلندی گرفت و از فاصله هزاران فرسنگ، مسلمانان سراسر کره زمین را به یکدیگر پیوست. ایمان ژرف ترین پیوندهاست و فراتر از حسب و نسب و خون و نژاد می نشیند. ایمان بهشت گمشده وجود است که انسان، با گذر از تعلقات، آن را در خود باز خواهد یافت گنجینه ای است آسمانی، زاد راه سفر زمینی انسان.سیّد شهیدان اهل قلم مرتضی آوینی



قلم نگار : محمد | بیسیمچی [ قلم]

هنوز خیلی ها خواب اند!

دوشنبه 92 اردیبهشت 16 ساعت 10:17 عصر

چرا با گذشت بیش از 30 سال از انقلاب اسلامی هنوز خیلی ها خواب اند و درگیر هواهای نفسانی - و یا در متدیّن ها بی خیالی و سردرگمی در انتخاب مسیر ؛ مسیر حرکت و پیشرفت انقلاب اسلامی ایران مشخص است ، امّا عده ای نمی خواهند به این باور برسند و جدای از تعلّل در حرکت ، سنگ اندازی نیز می کنند ؛ کارهای فرهنگی باید آن قدر زمین بمانند و مسئولان هم تعلّل بکنند ، که بعد از سه دهه هنوز اِن قُلت می زنند که چرا جوانان و نوجوانان و خانواده ها رو به فساد ، اعتیاد ، بد اخلاقی ، و.......... می روند - اگر هر کسی به اندازه ای که صحبت می کند یا دغدغه دارد عملکرد داشته باشد ، آن وقت است که جامعه ی اسلامی به سوی نا به هنجاری نمی رود..



قلم نگار : محمد | بیسیمچی [ قلم]

وظایف رسانه ها در انتخابات

چهارشنبه 92 اردیبهشت 11 ساعت 4:10 عصر

«رسانه‌هاى الکترونیکى و اینترنتى متأسفانه موجب شده‌اند که افراد بى‌محابا علیه یکدیگر حرف بزنند، بد بگویند. باید از طرف مسئولین کشور براى این هم یک جورى تدبیر بشود. ولى عمده این است که خود ما مردم، خودمان را مقید کنیم به اخلاق اسلامى؛ خودمان را مقید کنیم به قانون910101... واقعاً یکى از چیزهائى که ما همه‌مان باید توجه کنیم، به مردم هم باید بگوئیم، یاد بدهیم که توجه بکنند این است که: به صرف توهم این که حالا این کار مصلحت دارد، دستشان را، یا قلمشان را، یا وبلاگشان را آزاد نکنند که هر چه به دهنشان آمد، آن را بگویند.89/10/07»


 جملات بالا بخش‌هایی از هشدارهای رهبر انقلاب به صاحبان رسانه‌های اینترنتی است. KHAMENEI.IR در صفحه‌ی ویژه‌ی انتخابات 20 توصیه‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به رسانه‌ها را تحت عنوان «وظایف رسانه‌ها در انتخابات» منتشر می‌کند. برای مطالعه‌ی این مجموعه اینجا را کلیک کنید.


قلم نگار : محمد | بیسیمچی [ قلم]

دوران حزب الله فرارسیده...

سه شنبه 92 اردیبهشت 3 ساعت 10:16 صبح

آینده ای که رهبری می فرمودند از آن حزب اللهی هاست ؛ همین امروز است... ، که نیروهای مومن و جوانان انقلابی باید پای در رکاب مسئولیت ها بگذارند و آن را از چنگال نا اهلان و احزاب بیرون بیاورند،عرصه ، عرصه ی حزب الله است - فانّ حزب الله هم الغالبون



قلم نگار : محمد | بیسیمچی [ قلم]

<      1   2   3   4   5      

سنگر پشتیبانی

اگه جنگ بشه میری؟!
\کوک کن ساعت خویش\
انقلاب به حاشیه رفته !
ضرورت یک انقلاب رسانه ای
به یاد مجنون ..
[عناوین آرشیوشده]